Utmaning

Nu var det ett tag sedan jag har skrivit igen. Jag lovade att jag skulle skriva i fredags, men det blev inte så jag gör det nu i stället! Lillasyster ser på supertrion och storebror och pappa sover. Och jag ska iväg och träna idag! Det är underbart väder ute, så vi får se hur mycket folk det blir... och om  jag kommer på andra tankar.... Det finns risk för att jag promenixar med lillasyster när det är middagsvila i stället. Ja ja, vi får se.

Jo, jag har blivit utmanad!
Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!"

1. Vad heter du?: Maggan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mage
3. Flicknamn: Maria
4. Pojknamn: Markus
5. Yrke: Massageterapeut
6. Färg: Magenta
7. Klädesplagg: Mockajacka
8. Mat: Minimajs
9. Sak i badrummet: Mugg
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Magsjuka
12. Något man skriker: Mamma!
13. Film: Mama mia
14. Något man dricker:
15. Band: Moneybrother
16. Djur: Mammut
17. Gatunamn: Mandolingatan
18. Bil: Mustang
19. Sång: Mammas lilla kråka
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Monstertrucktävling

Nu har vi börjat planera påsk. Förhoppningsvis blir det bra väder så att vi kan vara i stugan en stor del av helgen! Någon dag blir det mat hos svärföräldrarna oxå, lutar mot fredag när svägerskan är ledig. Vi får se. Nu ska jag överleva räkningarna först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0