KATASTROF!!!

Jag har lämnat in min dator på rep... Den blir borta 2-3 veckor och jag sitter för tillfället vid en mac! Sambon fixar en windows-burk åt mig så jag känner igen mig på tangentbordet! Det blir nog inte så mycket fipplande med utseendet på bloggen tills jag får min ordinarie dator tillbaka. Någon som vill köpa en bärbar? Är lite sugen på en mindre dator, tycker den är lite stor och klumpig. Det blir mer påtagligt när jag sitter framför en som har 13" skärm istf 15.4".

Idag har jag varit och jobbat en sväng. Kikat runt i en lägenhet för att se vad som behövs göras. Jag glömde kolla upp vad det fanns för porslin och grejor... Måste ringa och kolla med "chefen" hur det gick! Han skulle dit och fixa lite ikväll.

På förmiddagen har vi tagit det lugnt. Tyra sov länge efter en orolig natt och när hon väl somnat för förmiddagsluren satte jag och SIxten oss för att kolla lite Emil i Lönneberga. När han sitter i mitt knä brukar han gnugga bakhuvudet mot min haka, och när han suttit så en stund säger han "Jag älskar dig"!! Tror ni mammahjärtat smälte? 

Nu ska jag försöka ta igen lite sömn. Det har blivit lite lite av den varan under sjukdomsperioden, typ två veckor


God natt! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jasså, har du börjat jobba?! Det har jag ju missat! Vad jobbar du med?

2008-04-03 @ 19:41:32
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0