Lite lugnare idag

än vad det var igår. Men jag glömde berätta en söt grej som Sixten kom med!

Sixten och Tyra fick följa med mig på jobbet igår, blev lite tajt... Där sitter ju en massa folk framför datorer överallt och när vi kommit hem och fixat lite summerar han dagen med att det var "många gubbar och datorer". Medelåldern ligger kanske på 25... Man märker att man börjar bli gammal!

Idag var vi iväg en sväng igen och fixade lite nycklar och annat krafs, men Sixten fick vara på "daavis".  Han hade hur skoj som helst och var som vanligt lätt svettig när jag hämtade honom. Jag var lite tidig så jag satt och kikade lite med Tyra i famnen. Ett, av många barn som gillar bebisar, kom och satte sig bredvid oss och tittade lite. Sedan kom en "dagisfröken" och hade ett annat barn med sig, och Tyra sträckte ut handen och kände lite på dem. Barnet med fröken blev rätt lycklig! När vi kom hem var det lite mellis och bad och däremellan lite pink i pottan. Så skönt när han inser att man kan kissa där oxå! Fortfarande är det länge kvar innan det är blöjfritt...

Ikväll har jag varit iväg på gym och testat lite maskiner. Jag får erkänna att jag är dåligt tränad... Men det ska bli bättre! Har jag tänkt.

Nu ska jag slappa lite och njuta av en kvälls ledigt. I morgon kväll ska jag iväg till en lägenhet och inventera. Förmodligen måste vi handla en hel del nytt.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0