Full dag

Vi har varit borta nästan hela dagen. Jag hade kunnat jobba om jag inte hade boka in en tid hos barnmorskan för nya piller. jag behöver pengarna, men det är svårt att få tider som passar hos bm å andra sidan...

När vi varit på vc åkte vi till en av systrarna och tog det ganska lugnt ändå. Vi blev bjudna på mat, både lunch och middag, och inte hjälpte jag till nåt heller *skäms*. Jag försökte fixa lite med något spel som inte funkade, men det gick inte att få till på min dator heller även om den passade bättre på systemkraven spelet hade. När jag skulle köra igång det för spel hängde det sig bara. Kan vara ett extra program man behöver, men det får vi ta en annan gång.

I morgon kommer sambon hem, men först ska vi handla mat och godis, äta pizza och klippa storebror. Hur mycket tror ni att jag hinner? Jag borde städa och diska och tvätta några vändor till oxå...

Sa jag att jag beundrar singelföräldrar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0