Fullt upp!

Hallå alla två eller tre som läser min blogg! Hoppas att ni kunnat gå vidare de dagar jag inte har bloggat Computer!
Jag har ju tenta på fredag, så jag har pluggat från söndag tills idag. Inte exakt hela tiden men det känns så! Jag har så klart bott i tvättstugan och vid spisen, men jag har hunnit göra några blöjbyten och lite städning mellan varven. Det ska bli skönt med jullov känns det som! Då är det så klart typiskt, sambon ska iväg på kurs måndag till fredag första veckan jag är ledig. Veckan innan julafton... Men men, jag har ganska bra koll på julklapparna, och maten ska vi dela upp mellan oss, jag och resten av familjen som kommer på julafton. 3D Santa

Nu har jag bloggat klart, men jag kommer snart tillbaka! Förhoppningsvis friskare än jag är nu, snorig och ont i ryggen. Jag ska se till att dricka en del så kanske jag sköljer ut lite virus.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0