Det svider

under näsan... Inte roligt att vara förkyld!  Ögoninflammationen har inte gett med sig helt än, och nu verkar Sixten ha fått det oxå. Ska bli intressant att se hur vi ska lösa lunchmötet på torsdag...

Tyra har börjat krypa! Jag har filmat in action, men det är svårt att lägga upp på bloggen... Jag har slutat amma oxå, så hon börjar bli stor tjejen! Hon är fortfarande knallhård i magen och hon har ont när det ska till A. *stackarn* Jag försöker trycka i henne vätska och all lösande kost jag kan tänka mig, men det ger sig inte. Tips någon?

Jag ska spraya näsan innan det är House, det hjälper inte att snyta mig...

Jag har just sett ett sovrum omvandlas från strikt vitt till gräsligt leopardmönstrat. Vi kommer inte att göra så! Däremot har jag handlat två tavellister idag! De hade rea på ett företag som firar 5 år i år så jag skyndade mig in. Jag passade på att kolla efter en lakansträckare oxå, och de ligger på 250 spänn.


Nu händer det en massa andra grejor här.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0