*rasp*

Jag har ont i halsen. Hes. Och så har jag varit själv med två trötta barn idag. Som har en tendens att busa överstyr när de är trötta. Och så drog smarta jag med dem på stan. Jaja, jag får skylla mig själv. Nu sover de iaf sött i sina sängar!

Mitt mission idag var att hitta ett par byxor man kan ha ute, typ jämt. Jag var in på team sportia och på intersport, men där fanns det så klart inte. Åkte vidare till Grolls, och hittade ett par, men de fanns så klart bara i herrmodell och jag skulle Kicking Dirtnog ha haft en storlek större. Jag kunde ha dem utan problem, men med ett par kalsonger under så skulle de nog vara lite tajta. Sedan skulle det kunna ta en eller två, troligtvis två, veckor innan de skulle komma om de skulle beställa.  Så det fick vara.

Inte hann jag in på nån annan affär heller. Så ringer svärmor (som ska betala) och kollar läget, och påminner om deras granne som säljer fritidskläder.
Kikar in på hemsidan och får veta leverantör och hittar hur mycket som helst!  Woohoo!Både jackor och hela set, betydligt billigare än fjällräven och andra som jag kikade på. Och det verkar vara rejäla kläder! Jag ska ringa dit i morrn och se om jag kan komma i helgen. Det skulle vara väldigt trevligt! Och om jag skulle lyckas deala till mig ett helt set för samma pris som ett par brallor på Grolls skulle ju vara ännu bättre, för då skulle jag kunna slänga en massa skabbjackor som hänger lite här och där...

Nu börjar det vara dags att ta tag i de där 3 kilona jag gått upp under hösten, men så lägligt att jag verkar ruva på en förkylning! Bäst att kura ihop sig under filten med en tjuvstart av lördagen Flirty 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0