Vafan

att vi inte får vara friska! Nu har vi haft magsjuka sedan i tisdags, men nu har vi ändå kunnat börja äta vanlig mat. Premiär idag till middag faktiskt. Mos på typ 8 potatisar och 3 varmkorvar räckte till hela familjen. Billigt att vara sjuk!

Annars händer det inte så mycket. Jag missade att vara på sodapannan i veckan, så jag ska försöka få till mig en dag när det passar. Det är ju där det händer grejor, även om man inte får ut lika mycket ånga/ångtryck som på biopannan (ca 56 bar mot 120 i biopannan)

På tisdag har jag en demo, sedan på onsdag och torsdag ska min sambo repa inför firmafesten de har på fredag. På lördag börjar jag kl. 06.00. Då pratar vi nästa vecka. Nu på lördag ska vi kika på tapeter till hallen! Gud vad jag längtar tills vi kan börja!!!

Idag fick jag ett brev från Kalix. Jag fick betyg på en av kurserna jag betat av i början av höstterminen. VG!!!! Det var iofs ett rätt lätt arbete, men det tog tid.

Jag har funderat på att bjuda in grannarna till en demo hemma hos mig snart, kanske får lite fart på affärerna. Sugen på att komma? Kika på tupperwares hemsida och berätta vad du hittar, sedan har jag lite erbjudanden hemma som jag själv är lite sugen på!

Nog för idag, nu ska jag ta igen lite skönhetssömn... Men det känns bättre på alla fronter jämfört med senast jag skrev...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0