Sommarlov

Idag var sista dagen på skolan före sommaren. Vi avslutade så klart med tenta/-or och lunch på Ängeln. Tentan var både skriftlig och muntlig, och gick väl hyfsat...

Jag har till och med tagit mig ut på promenad idag! Nästa gång jag går ut måste jag komma ihåg att tejpa hälen, nu fick jag nämligen skavsår igen. Halvers irriterande!

HAHA!!!! På torsdag skulle jag servera kaffe och mackor på en skjutning för hemvärnet. Mamma ringde nyss och berättade att jag slipper! Alltså kan jag panga i stället. Inte illa! Någon som har tips på hur man dopar tummen så att den blir 2 cm längre? Jag har liksom svårt att nå säkringen, och det tar lite för lång tid när det är snabbskytte...

Nu är det äntligen hemma och House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0