Saker som gör mig arg

  • att vara utan pengar
  • fyrhjulingsmarodörer som kör som om de har stulit maskinen, minst
  • att vara utan pengar
  • folk som kör för fort utanför skolor och dagis. SKÄRPNING FÖRB. IDIOTER!!!
  • att vara utan pengar
  • folk som kör för fort förbi vårt hus. DET ÄR BARA 50!!
  • att vara ....
  • mig själv när jag tappar tålamodet med två trötta barn.
  • våren när man ser alla hundars bajs, och känner lukten av dem... högarna alltså. Skiter hundarna i diket där det är rätt igenvuxet går det bra, men när det är mitt på vägen blir jag ganska less...
  • tvn när den krånglar och jag inte får se/spela in House eller Greys
  • pengar... eller frånvaron av dem
  • fk som alltid har telefonkö!
  • vårsolen som visar hur skitiga fönster jag har. Ska nog skicka bort familjen en dag så jag får städa huset i lugn och ro!
  • folk med attitydproblem (själv har jag inga, varken attityder eller problem, eller så var det det där med ekonomin då!) Eller hur det nu var
  • när jag inte får göra saker klart, typ vika tvätten eller plocka i/ur diskmaskinen för att det är tusen andra saker som ska göras.

Kommer snart med ett trevligare inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0