Nolia

Idag har jag och lillasyster varit på Nolia nästan hela dagen. Trevligt! Vi var ett par stycken och hade väldigt trevligt. Vi åkte kring tio och var hemma halv fem... En heldag med andra ord! Och förvånansvärt billigt! Jag handlade iofs en väska helt i onödan, men en kabinväska kan vara bra att ha nån gång kanske? Lite snopen blev jag, för man fick en sån där "påhängsväska" på köpet, men när jag skulle handla var de slut! Jag har mejlat firman och kolla vad man får för pris. Förmodligen alldeles för dyrt?!!

Nu på kvällen fick jag upp ett il, jag har sorterat en massa gamla räkningar. Med början -06! Fånigt men en ganska trevlig sysselsättning en gång per år eller så... Jag har börjat fixa vår "riktiga" huspärm oxå, dit alla kontrakt och annat ska.

Nu ska jag sova, ska försöka fixa lite bilder och grejor, men jag orkar helt enkelt inte på kvällen. Jag får se om jag tar med mig och mipplar lite när jag ska till Kalix.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0