Videolänk

Tänk vad bra det kan vara med teknik! Jag sitter hemma och går skola. Och bloggar utan att nån vet!!

Svärmor fyller år idag, men sambon ska ha kvällsmöte och är inte hemma förrän 9 nån gång ikväll och svärmor är bjuden på nån sorts teater/show eller vad det kan vara för nåt. Vi åker nog dit på söndag eftersom nästan hela lördag går till juldag med sambons jobb.

Själv har jag nu klet i båda ögonen, och taktets fuktfläckar ser ut att ha torkat. Det kommer hit en kille och mäter fukten i alla fall, bara för att vara på den säkra sidan. Undrar vad det kan ha varit för nåt, om nu inte hela taket är fuktigt så att fläckarna liksom flytit ut.

Det verkar som att vi har kafferast nu, så det är väl bäst att jag gör mig en tekopp till och bär ut lite sängkläder!

Vi hörs någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0