Okej då

Jag skriver väl lite då!

Idag var det bilen till dagis, dels för slasket som är och sedan skulle jag in till stan på jobbmöte.
När jag kommer dit är den ena sjuk och den andra på kurs! Vad bra att jag fick veta nåt då! Att man är sjuk kan man ju inte göra nåt åt, men att man är på kurs borde väl inte vara så svårt att meddela? Jaja, jag satt mig i ett fikarum med några gamla kollegor och inväntade en av mina systrar. Vi skulle se om vi hittade stövlar till våra söner och det tog ett tag. Eller vi hittade stövlar ganska snabbt, men hon skulle ha galonvantar oxå.

Efter lunch gick jag ut och försökte skotta bort lite snömodd från infarten. Jag fick fortsätta när Sixten var hämtat och vi ätit mellis. Han fick prova sina nya stövlar och de verkade då funka. Han höll sig torr och de ramlade inte av.

Det är helt otroligt vad dagarna går fort! Man vaknar, åker till dagis om det är en sån dag, annars går vi ut, sedan lunch. Innebus och mellis. Middag och så kommer sambon hem och sedan är det läggdags! Men idag har jag hunnit plantera om lite blommor och satt i vardagsrummet. Nu ska vi bara skaffa lite hyllor och "lullull"

  

Både igår och idag har jag haft rätt bra karaktär måste jag säga. Fram tills nu... Jag var och handlade igår och det är lätt hänt att det åker ner en liten chokladbit eller nåt. Det klarade jag mig från igår! Idag var det inte så svårt, för vi hade inget trevligt hemma. Och så ställer sig sambon och bakar chokladbollar! Det är inte snällt!! Eftersom jag fortfarande har noll karaktär slank det ner nån.

Greys var lika intressant som vanligt! Rätt många invecklingar där...

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0