Arvidsjaur tur och retur

Idag har jag varit i A-jaur hela dagen och missat mina barn helt. Tråkigt, men samtidigt skönt att komma hemifrån ett tag och göra nåt helt annat. Vi har haft övning med lottorna och hemvärndet och det har gått ganska lugnt till idag, även om vi  alltid kommer hem tre timmar efter övriga övningsdeltagare. Fast jag tycker synd om vår bilkårist som skulle till Boden och lämna minibuss innan hon själv kunde åka hem. Hoppas hon kom välbehållen till sitt mål!

Jag hade tänkt länka till kårerna, men det funkar inte i safari så det får bli när jag sitter vid min egen dator istället. Annars kanske ni kan prova www.svenskalattakaren.se i stället! Vi behöver lottor av alla slag, och det finns massor av grenar att välja mellan! Vilken lotta är du???

Sambon har varit hos sin bror hela dagen med barnen och busat. Storebror somnade lätt medans lillasyster låg två timmar och tjurade tills hon fick en flaska välling och somnade. Hoppas de sover en stund i morgonbitti!

Nu ska jag se upplösningen av schlagern och sedan blir det snabbdusch och knoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0