Ehhh

Jag vet inte vad jag ska hitta på att skriva idag, det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Eller JO!!!

Jag har planterat blommor, UTE!! Igår tog jag barnen och traskade ner till ICA, eller ungarna åkte vagn och ståbräda och jag knuffade på. Vi gick förbi sambons morbror och jag såg några krokusar lysa vid väggen så vi gick och kikade lite. Precis då kom han hem och jag frågade om han ville bli av med några plantor (de sprider sig) och det var bara att komma och hämta. Jag fick med mig lite tulpaner och irisar och nån annan sort oxå. Förhoppningsvis tar de sig, så att jag oxå får fina blommor! Jag ska fota i morgon och lägga upp en bild när jag får tillbaks min dator. Verkar ta två veckor till med den fart de håller nu.

Dottern är vaken så nu ¨måste jag sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0