En sån dag!

Tänk om man vore den perfekta mamman! Då skulle man alltid le och vara glad och ha maten klar innan man ens börjat! Men vad tråkigt det skulle vara...

Idag har jag och Tyra varit en sväng på jobbet och pratat lite. I helgen ska jag göra klart en lägenhet så att det går att flytta in i den på måndag. Jag måste komma ihåg gummihandskar, för det lär bli en del diskande...
Vi var hemma lagom tills hon skulle sova  innan lunch så vi varvade ner lite och jag lade henne i sin säng. Då fick vi besök och nyfikna damen ville inte sova så klart. Efter lunch gick det bättre, men då var jag så klart tvungen att väcka henne för att hämta Sixten på dagis. Ingen av oss har varit på något solskenshumör idag... Och så har vi städat, så det blev inte så mycket bättre. I morgon ska jag dammsuga och klippa Sixten och sedan får vi mer besök.

Nu ska jag duscha och ta hand om en hel del kläder. Var lite sugen på att bädda rent i sängarna, men då måste jag tvätta i morrn och det var jag inte lika sugen på!

'night pal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0