Hektiska dagar!

Vilka underbara barn vi har! Idag har jag haft dem med mig för jag var tvungen att jobba lite. Jag hade tänkt köra till lunch för att kunna äta hemma och busa med barnen och försöka vara ute en stund. Jo hej vad bra det gick...

Vi åkte in till stan så vi var där runt halv nio i morse och började jaga städfirmor som kunde ta två ettor på eftermiddagen. Det gick som beräknat inte alls! Efter lunch kom chefen på att han pratat med en tjej som var sugen på att hjälpa till som kanske kunde hjälpa oss. Och hon kunde!!!! Hon tog med sig en kompis och de hade städat båda lägenheterna innan 17.00! Vilka änglar. Tyvärr hann det bokas hotellrum och annat så den sista kan flytta in i morgon.

Både Sixten och Tyra har varit hur snälla som helst även om jag stoppat in dem i bilen och plockat ur dem och hattat fram och tillbaka. Jag var inne på firman större delen av dagen ändå, så Sixten kunde rita lite och båda kidsen charmades allt vad de kunde!

Igår höll jag på hela dagen med info-mapparna som ska vara i varje lägenhet. Först skriva på svenska, vilket inte var något problem. Men en inventarielista på saker man aldrig använder de engelska orden för... Och allt skulle så klart vara tvåspråkigt. Jaja, har de nåt att klaga på så får jag väl ändra. Men jag tror knappast att de läser igenom allt supernoga...


Nu ska jag fippla lite med mapparna, och sedan är det sovadags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0