nästa vecka

hoppas jag på att kunna skriva lite roligare inlägg! Då får vi vår nya vagn och min dator borde komma tillbaks. Förhoppningsvis. Då blir det både smileysar och bilder!

Nu verkar ungarna bli sjuka igen. Lillasyster snorar och har ögoninflammation och storebror hostar så att lungorna är på väg att hoppa ur... Frågan är om jag ens ska fundera på att skicka honom till dagis. Jag hade tänkt jobba lite i morrn, men jag får se hur jag gör. 

Det verkar ha löst sig med sommarjobb oxå. Jag kan få både städjobb där jag kan planera mitt liv men inte få ob varken kvällar eller helger, och ett stillasittande jobb med dönickar i telefon. Jag tror att det finns chans för fortsättning till hösten på båda ställena. Jag ska kolla upp ordentligt i morrn och bestämma mig. Det bästa vore ju om det kom lös nåt lärarjobb jag kan söka. Letade igår, och det fanns ett ma-nv jobb i hela norrbotten. I Gällivare! Tror inte att jag ska söka

Idag träffade jag en kompis jag inte träffat på två år! Det var trevligt att ses igen, men de kommer att flytta till Härnösand i sommar... :-( De har precis fått sitt andra barn och jag fick känna lite på handen! Så mysigt!! :-)


Så jäkla typiskt... Då har jag skrivit ett inlägg och kikar jag lite på en annan flik, och så blir jag utloggad! Jag blir lika irriterad varje gång!

Nåja, vi försökte laga sonens cykel idag men vi måste köpa ny slang och nytt däck igen. Ena slangen är trasig och ena däcket är knöligt. Jag är rätt sugen på att handla en ny cykel måste jag säga! 

Uppdaterar om sjukdomsläget i morrn. Jag hade tänkt jobba en del på dagen, men vi får se hur det blir om sonen orkar med dagis.

Nu är det 100 höjdare, och garanterat god natt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0