Pinsamt...

Jag var och handlade efter jobbet idag, och när jag skulle betala kommer det upp "köp medges ej"... Jag blev helt paff!! Var helt säker på att det skulle finnas pengar då jag flyttat innan jag åkte då jag visste jag skulle handla. Tänkte på var jag handlat nånstans och kom bara på lunchen på 50 spänn. Ringde sambon som fick flytta över lite, och när jag körde hem och kommit över halvvägs kom jag på. Systemet! Jag höll riktigt på att skämmas ihjäl, och tackar gudarna (fast jag är i det närmaste ateist) för att det inte var någon kö!

Jo, jag har jobbat lite idag. Flyttat lite grejor och kastat lite annat. Gick in i en lägenhet där det såg ut som att den som bott där rakat av all kroppsbehåring och strött ut över golvet! Jag gick inte en sekund utan skor! Till slut klarade jag inte av att vara där, så jag var tvungen att dammsuga. Behöver jag säga att vi måste beställa flyttstäd??? Och inflyttning skulle visst vara måndag... Få se om jag måste städa. Ska prata med "chefen" på måndag. Jag fick ju inte direkt veta i god tid när det skulle vara inflyttningsklart, typ i fredags vid tre... Och nycklarna till lägenheten fick jag samtidigt. Men det ska nog lösa sig! Vi kan ju bara bli bättre på att kommunicera!

Sambon och barnen var hos kusinerna på sambons sida, och Sixten stannade kvar lite extra. Passade alldeles utmärkt då vi var tvugna att snabbstäda lite. Vi bjöd mina föräldrar på middag idag. Det var trevligt!

Bloggen liknar mer en egodagbok från min sida istället för livet som tvåbarnsmorsa... Men livet är underbart att leva, och jag skulle inte vilja vara utan barnen!

God natt, det är min tur att kliva upp i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0