Såja!

Då har jag jobb i sommar, och kanske efter semestern oxå. Jag ska städa kontor i fem veckor och sedan är det inskolning för lillasyster två veckor. Sedan kan det bli plugg eller jobb. Inget lärarjobb verkar det som, men jag kan iaf få en fast inkomst. Det känns bra!

Storebror har varit på dagis idag. Jag hann åka till stan och kolla status på några lägenheter, och jag kan säga att det är skilland på hur folk bor! En lägenhet var hur fin som helst medans två var rätt grisiga. Den fjärde skulle jag inte ens vilja flytta in i med tanke på hur den såg ut... men det ska jag inte heller!!

Sockerungarna har fått medicin både igår och idag för att vidga luftrören. De har en ganska hemsk hosta som bara kommer på kvällen, medans storebror är hur pigg som helst på dagen. Lillasyster snorar och har lite kladdiga ögon. 

Själv har jag varit iväg och tränat nu ikväll. Body step som jag inte varit på på flera år! Det var rätt jobbigt! Men skoj!! 

Förhoppningsvis kan vi åka in till stan i morrn och fixa lite grejor. Handla lite och shoppa en del, men vi får se hur det går med halvsjuka barn.

Nästa vecka får vi vår nya vagn som vi ska testköra!! Förhoppningsvis... Jag vet att jag sagt det förr, men jag längtar lite!

Nu borde jag gå och duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0