!"#¤%&/()=?

Nej, jag svär inte. Jag vet bara inte vad jag ska skriva för rubrik!!!

Jag skrev en kommentar till en av mina idoler, och jag har fått svar! Gud vad roligt! Läs den, jag blir lycklig, ledsen och alla känslor man kan ta fram när jag läser. Hon har ett språk som gör att jag börjar skratta och snyfta om vartannat, det är så bra!

Som jag trodde, igår kunde vi lika gärna sluppit. Jag, en av mina bilkamrater och två till skulle göra upp eld. Jag och kamraten lyckades typ inom en minut efter vi börjat. De andra två kunde ha fått hålla på till idag om vi inte fixat det... Kanske dags att träna?? Intressant var det att bara jag hade en kniv med mig. Jag hade frågat dagen innan vad det är för klädsel, och jag tog mina "survival-kläder" och kniven så klart. Jag frågade även om man skulle ha med sig yxa, men det skulle inte behövas. Tur att kniven var med säger jag. Det var inte direkt finhuggen ved! Nåja, det grillades lax och kokades potatis. Och jäklar vad gott det blev!!! Jag kunde ha ätit ihjäl mig! Mmmmm, känner smaken än... Det blev dock en ganska lång väntan på att maten skulle bli klar, så vi letade efter nåt att göra och vi hittade ett boule-spel. Jag, bilisen och en till körde en match. Ingen annan ville vara med... Inga stafetter eller lekar av nåt slag var planerade, lite tråkigt när man ska få en klass att känna nån slags sammanhållning.  Ja ja, mätta blev vi. Och ungarna var hemma hyfsat i tid.

Idag har jag inte varit på solskenshumör!! Jag skulle fixa två lägenheter klart tills i morgon, och det skulle ha gått fint, om jag inte åkt förbi firman först... Ojdå, jag skulle visst fixa en till lgh! Men det fick jag hjälp med, men jag fick städa lite själv. Sedan var jag tvungen att handla lite grejor och det tog sin lilla tid. jag hade tänkt äta lunch på subland, men det hanns inte med. Jag fick stressa som en tok upp till kommun för att visa utdrag ur belastningsregistret, som man alltid ska göra när man söker tjänsk inom barnomsorgen och skolan. När jag kom dit pratade hon jag skulle visa pappret för i telefon, och jag väntade ett tag. Efter typ 7 minuter vände hon sig om och kollade om jag var kvar. Efter tio minuter gick jag. Så jäkla viktigt är det inte kände jag då. Får göra ett nytt försök i morrn, men då har hon säkert gått hem.

Sen har vi städat idag, större delen av huset. Nu ska jag vika tvätt. Igen.

God natt! Jag lär nog sova gott efter denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0