Jag vet inte jag

Jag skulle slappa idag sa min sambo. Han har börjat om att jobba, ungarna är på dagis. De börjar vara ganska länge nu på dagarna och jag har några timmar att slå ihjäl hemma. Om jag slappade? Jag städade av det värsta på övervåningen, plockade ihop alla leksaker och dammsög, även nästan hela nedervåningen. Jag passade på att ta ur alla sängkläder och tvätta dem. Och en maskin till. Sedan åkte jag iväg på ÖoB och handlade lite duschcreme och lite annat. Dollar förärades med ett besök av mig, jag köpte näsdukar där förpackningen är prydd med döskallar. Det du Tess!

Sedan slog jag på tvn och insåg att jag höll på att missa en massa spännande OS! Fast det hade inte gjort nåt, det gick inte som alla svenskar hoppats på. Stackars Holm som tränat som en galning och inte får utdelning för det. Och Kallur!  Snopet att snubbla på första häcken! Jag vet att det var igår hon gjorde det, men ändå... Hoppas att Thörnblad fixar lite medaljhopp (!) till nästa sväng.

Hmm, det var väl typ allt. Jo, jag hämtade ju älsklingarna oxå. Lillasyster kommer alltid och hyperventilerar glatt när jag kommer! Storebror leker vidare en stund till...

I morgon ska jag försöka ta mig iväg och träna. Det känns som att det börjar vara dags efter semestern. Invägning var det visst oxå, men vad jag går in på tänker jag inte skriva här! Och kanske lite mätning av mage och andra otrevliga kroppsdelar.

Nu ska jag fixa vagnen så att vi kan lämna den på dagis i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0