Nerförsbacke?

Jag kan vara hur effektiv som helst en eller två dagar, men sedan går det bara utför. Idag har jag tvättat en maskin och tränat iofs, men annars har jag inte gjort så mycket. Sovit middag. Typ. Jo, handlat oxå och det behövdes!

Syskonen har varit på dagis idag, och det går hur bra som helst. När jag kom hälsade jag på lillasyster först, för hon var närmast. Sedan gick jag iväg till storebror, och när lillasyster märkte att jag inte var bredvid henne blev det stora katastrofen! Mamma hade gått utan att säga hej då! Fast jag såg henne hela tiden... Kom ihåg att alltid berätta för era barn, ni som har, om ni ska iväg någonstans och lämna dem kvar. Det är ett jättestort svek att bara dra utan att säga till. Berätta också att ni planerar att komma tillbaka snart.

Jag ska ju till Kalix på måndag. Det är ett par stycken, ganska många, som ska från Pite-trakten så jag tänkte att vi skulle samåka lite. Jag ringde till ett gäng, men de flesta har bokat boende, så just nu är det bara jag och en till som ska köra mellan. Åtminstonde första veckan, sedan får vi se om fler hakar på. Hoppas! Det blir ju lite billigare så, istället för att betala dubbla boenden (hemma och där) och sedan tre mål mat om dagen (frulle, lunch och middag) när man kan dela på bensinkostnaden och ha ett boende och ha gemensam middag. Sedan får jag ju vara med barnen varje dag, och det är obetalbart!

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, och sedan är det knoppardags. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0