Nolia och dop

Hej hallå!

Igår var jag på nolia och skulle försöka värva lottor. Folk kan väl ändå försöka vara trevliga i stället för att snäsa av en när man försöker säga hej??? Nä, jag blev lite besviken. Folk kan inte tänka sig att göra nåt vettigt några få timmar varje år, eller kanske lära sig en massa nyttiga saker som t ex hur man bör agera när man kommer först till en olycksplats. Tråkigt.
Inte hittade jag nåt annat än lite svampar till ett medel jag har hemma heller. Men jag ska dit imorrn så det kanske löser sig??

Idag döptes yngsta kusinen. En kort och fin ceremoni i kyrkan och sedan trevligt fika i Skogsgården i Böle. Där har jag just hittat vår festlokal när vi nu nån gång ska gifta oss. Blir nog catering och inhyrd diskare tror jag!

Nu har jag fått en 80GB usb-disk också, så nu ska jag snart blåsa min burk!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0