Beundran!

Jag beundrar ensamstående föräldrar! Fatta att varje dag fixa mat, tvätt, städ, disk och att busa med barnet/barnen! Jag är helt slut efter en dag! Och då fick jag ändå barnvakt så att jag kunde åka iväg och handla! Jag tror inte att jag varit så snabb med att packa upp varorna som idag...

Storebror har sett mycket bättre ut idag. Så här såg han ut igår








Idag var det lite lindrigare, men jag fotade från en annan vinkel. den karakteristiska vita munnen vid scharlakansfeber
Det ser ut som scharlakansfeber på alla beskrivingar,
men alla som har tittat saknar den röda tungan.

Ser att det ser helt sjukt ut mitt inlägg idag, men jag ids inte fixa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0