Gott nytt år?!!

Innovativ rubrik, eller hur?!!

Jag tänker inte ge mig på någon sammanfattning av året, eller jo kanske. Föräldraledig, sommarjobb, inskolning och skola. Relativt friska förutom nu på slutet och farmor hänger i än. Busiga barn som växer och utvecklas. Jag har börjat sälja plast och behöver fler kunder.

Fest i Luleå med mina gamla kompisar, och vi tog vid där vi slutade för ungefär tio år sedan. Ganska häftigt! Vansinnigt roligt hade vi, och vi var förvånansvärt lite bakis. Skönt! Jag klippte och färgade håret (presentkort i 30-årspresent) och snygg blev jag! Jag har kort i min telefon, men har inte orkat/haft tid att koppla ihop den med datorn än så det blir ingen synkning än.

Idag blir det firande från tidig eftermiddag. Vi ska till svärmor och svärfar kring 2 och ta julklapparna som blev kvar efter julafton, en massa mat så klart. Vilket jäkla frosseri. Jag har gått upp flera kilo under helgen, så nu blir det hårdkörning bara livet får komma tillbaka. Det verkar som att syrrans karl och deras äldsta dotter ska skaffa kort på samma ställe som jag är på. Då kanske jag får förlänga mitt ett år till där. Trevligt!

Nu ska jag hjäpa min karl att plocka undan här. Han är duktig och plockar undan frukosten medans jag bloggar. Rätt fördelning va?!! :-D

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0