Underbara barn!

Och fullt upp, hela dagarna. Den här veckan har gått mycket fortare än jag någonsin trodde att den skulle! Och därför har jag inte hunnit få bort all rentvätt jag producerad. Varför säger man tvätt? Jag måste vika undan tvätten? Det är ju ändå rena kläder man har framför sig, eller i mitt fall bakom mig. Jaja, jag borde ta rätt på det men nu ids jag inte.

Idag har vi haft fullt upp. Jag var bjuden på lunch av skolan och jag tog barnen med mig. Ganska självklart eftersom det är jullov för dem, och jag tyckte det var väldigt onödigt med barnvakt! Det gick väldigt bra, men först fick jag vara väldigt fräck och be ett par killar i klassen att flytta in ett snäpp vid bordet. Det är alltid smidigast att ha ett barn på kortsidan och sedan det andra mitt emot sig. Kidsen åt och busade lite, och när de blev less fanns det frukt de fick äta. Kanonbra eftersom de varit en aning tröga i magen... Storebror hade med sig en bil som han körde med i närheten av vårt bord, bara så att jag såg honom hela tiden. Lillasyster svansade på runt honom och mig, och fick lite mer frukt.

Hon somnade i bilen på väg hem, så hon fick sova tills vi kom till vårdcentralen. Det var dags för 18-månaderskontroll idag. Godkänt på nästan alla punkter, men hon har en sammanväxt som kanske måste rättas till, så vi fick en remiss till barn. Har vi tur kanske vi kommer dit i början av februari.

Middagsfix som vanligt, och storebror kunde väl ha ätit mer... Ständigt denna matfråga!

I morgon ska jag till BM för att testa ut nya piller, och sedan åker vi till min syster som svängde förbi idag när en av döttrarna var på stallet.

På måndag visar en kanal buktalargeniet Jeff Dunham, 21.55. Ska ses! Om inte annat så spelas in.

Nu ska jag se klart den gravida mannen och sedan är det knoppardags. Storebror sov gott hela natten mot idag och det har märkts på hans humör som varit på topp idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0