1 varv

kvar att måla, sedan är det tapetsering!! Tyvärr måste vi handla lite mer färg... Det löser sig i morrn, sedan kanske vi kan tapetsera på fredagkväll. Vi får väl se hur det går. Fingers Crossed

Igår gjorde ju Sixten ett halsband. Han blev så fin i sitt egengjorda halsband!

Hmmm, vad har vi annars gjort idag? Sixten fick åka bob till dagis idag. Det skulle han inte ha fått om jag visste att det regnade ute. Fast det var inte så farligt och det gick bra ändå. Det gick en aning tungt bara, efter pumpen igår. Var liiite seg i benen! Tyra somnade i vagnen på väg hem så hon fick sova en stund innan vi åkte iväg och handlade. Jag konstaterade igen att blöjor är dyra! Nästan hälften av totalsumman var blöjor! *sjukt* Jag funderar på att gå ner till nån billigare blöja till Sixten, så kanske han är mer sugen att gå på pottan. Som det är nu stenvägrar han. Då vill jag inte tvinga heller, känns bara som att det kan ta ännu längre tid då.

I med lite mat i magen och sedan hämta Sixten igen, denna gång med bil. Busa lite och fixa mat. Idag satt vi en timme vid bordet innan vi ätit helt klart! Det var blodpudding, morötter, apelsiner och en massa prat.
Sedan började jag måla runt fönstrena och nu sedan barnen somnat gjorde jag klart den väggen.

Nu är det en tvättmaskin som ska hängas upp, eller ja, innehållet.

Ha så trevligt! Have A Nice Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0