Inte idag heller!

Jag hade tänkt städa köket idag. Sixten fick vara hemma med snorig näsa och risk för magsjuka på dagis om han åkt dit. Eller hur det nu blev!

Nåja, när vi åt frukost ringde telefon och vi åkte iväg till kusinerna sedan. Kom hem kl tre.Tyra sov i vagnen och jag och Sixten lekte med fyrhjulingen han fick av mormor ett tag. Sedan började jag städa köket, och spisen är faktiskt ren! På hällen. Och jag tror jag hann ta bänken bredvid oxå. MoppingMen så var det matdags och nu ser det ut som kriget igen...

Det var läge att ta in Tyra som sovit två timmar ute, och sedan kom sambon hem. Då åkte jag och tränade! Det var ganska skönt att ta sig iväg efter över en veckas frånvaro. Och så fick jag testa min nya pulsklocka!! 17 gram fett brände jag på styrkemixen. Får väl se vad det blir på söndag, om det blir nåt på söndag. Jag ska ha en tjejkörning med mat och smink/hudvård/fotvårds-visning. Och sedan melodifestival så klart! Disco Ball

Ha en fortsatt trevlig hjärtedag! Det blir ingen mer städning idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0