Klart!!!

Eller ialla fall väggarna. Måste dutta lite i taket där det kommit väggfärg... Så i morgon blir det nog tapetsering!!! Eller på lördag, beror på hur seg sambon är. Skulle visst bli mycket på jobbet i morrn.

Nu har min pulsklocka kommit!!! En del att lära sig, men det ska nog gå. Har skrivit ut instruktionan så jag har lite att läsa. Men så klart har jag dragit på mig en förkylning, så det blev ingen träning idag. Förhoppningsvis är jag piggare på söndag så jag får fara på spinning.

Tyra vaknade en sväng vid 5 i morse, men hon måste ha somnat om efter ett tag. Vi åkte med Sixten till dagis, och det gick förvånansvärt smidigt i morse! Brukar alltid vara en kamp med frukosten och sedan på med overallen. Det brukar ta 20 minuter för oss att bli klara. Jag vet inte vad vi sysslar med! När Tyra skulle sova innan lunch passade jag oxå på att vila en stund. Det tog två timmar... Men skönt var det!

Sedan åkte vi in och handlade lite färg och åkte direkt och hämtade Sixten. Mellis och dusch och sedan lite bus. Att försöka få Tyra i säng en andra sväng var bara att glömma...

Mat, disk och tvätt *har en maskin kvar att hänga* och sedan målning efter att barnen lagt sig.

Det kommer att bli kortare inlägg efter helgen när vi gjort det mesta klart. *funderar på vad jag ska skriva om* Våra dagar är ganska lika varandra...

Nu ska jag gå i duschen och faktiskt få duscha med lyset tänt! Säkringen har ju varit urskruvad ett tag...

Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0