Mina armar!

Idag har jag äntligen tagit mig iväg och tränat! Det känns i Flexed Armnu och kommer förmodligen att kännas i baken imorrn. Härligt!

Inatt kom Sixten intassandes när jag höll på att ge Tyra mat. Magen hade sagt ifrån ett par dagars apelsinätande, särskilt till lunch, mellis och sedan apelsinsaft på kvällen. Det var bara att stoppa honom i duschen (han ville själv duscha) och byta kläder. *stackarn* Baby With Bear Han somnade om skönt sedan, och kl 6 var det dags igen. Inte lika kraftigt tack och lov! Han åt en hel macka till frukost, vilket man får tvinga i honom normalt och det har varit full fart hela dagen så han har inte varit speciellt påverkad. Både Sixten och Tyra hade slocknat när jag kom hem. De var ju igång redan kl 6 i morse båda två! Alarm Clock

Idag har vi testat Tyras nya bilstol. Hon somnade i den så den måste ju vara godkänd!

Dagens Sixten; vi var och lämnade en dator hos en släkting. Mormor och morfar var oxå där och vi satt och fikade. Då frågar mormor "är du mormors pojk?", och han svarar nä. Är du B:s pojk? Nä. Vems pojk är du då? mummel mummel pojk. va? Morfars pojk! Behöver jag säga att morfar blev lycklig?? Fast han är rätt nöjd när Tyra skrattar åt honom... Grandpa Loves YouGrandma Loves You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0