*rubrik*

Inte lätt att hitta på en ny rubrik till varje inlägg... Jag har btw fortfarande skräp under å-tangenten. Irriterande!

Igår kväll fick jag vansinnigt ont i magen. Vi får väl se vart det här leder, tänkte jag. Sixten hostade hur mycket som helst och vaknade mycket. Jag satt inne hos honom ett par vändor och han fick lite medicin så han kunde sova. Sedan var det dags för toan. Som tur är behövde jag inte k***as. Jag är lite av en emetofob kan jag väl erkänna. Jag tror jag var mer i Sixtens säng och på toan än i min egen säng inatt. Roligt!! Jag har inte fått i mig mer än ett glas vätskeersättning på hela dagen, och nu har jag tagit mig lite hälsofil så vi får väl se vad som händer nu!

Nog med elände!! Bilen är fixad, både servad och ny ljuddämpare bak. Tack svärfar!! Flowers For YouNu ska det bara betalas oxå.
Igår eftermiddag beslöt jag mig äntligen för att sätta lite salicylsyrevaselin i Tyras hårbotten. Hon har så otroligt mycket skorv, och hon njuter av varenda sekund när man kliar henne i håret. Jag missade dock att det skulle sitta i 3-4 timmar. Det fick sitta en halvtimme kanske. Vi satte oss i badkaret, jag, Tyra och Sixten med mig som badkarspropp då orginalet är trasigt! Det funkade det oxå. Sixten fick duscha av sig först, och efter 15 schamponeringar av Tyras hår fick hon kliva upp. Då hade jag ändå inte fått bort allt. Det blev en dusch till idag med lika många schamponeringar. Nu kan man ta i henne iaf, men det är fortfarande kvar lite!

5 minuter efter några skedar hälsofil har jag inte behövt springa iväg! Håll alla tummar för att det ska gå bra! Tur att sambon kan vara hemma med barnen någon dag.

Nu ska jag äta lite mer och krypa in under filten.

Kommentarer
Postat av: Slarva

Oj, inte kul med risig mage. Hoppas att du kryar på dig fort och att du inte smittar resten av familjen. :)

2008-02-18 @ 21:31:22
URL: http://slarva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0