Skrytvarning

Idag skulle jag iväg på spinning. Jag hade fixat all mat, så det var bara att ta den ur ugnen och äta för familjen medans jag var borta. Precis innan jag ska iväg tappar jag min nya fina pulsklocka i golvet, och den slocknar! KATASTROF!!! Jag hinner slita med mig en skruvmejsel i hopp om att det bara var batteriet som börjat glappa. Det var det inte, och jag fick inte igång den innan passet... Kändes inte som att jag var supermotiverad för 75minuter cykling då. Inte blev det bättre av att jag böt cykel en bit in i passet. Ena trampan kändes inte som den skulle. Jag gjorde det jag kunde, och åkte hem. Åt lite mat och tog hand om gnällig Tyra. Mammas mat är fortfarande bäst! Mös lite med kidsen och sedan var det sängdags. Jag beslöt mig för att ge mig själv en chans till med klockan innan jag skulle mejla och kolla möjligheterna att få tag på en ny. Jag plockade isär hela skiten och NU FUNKAR DEN!!! Ok, jag är lite mycket nöjd med mig själv! I'm So Proud

Annars känns det inte som att vi hunnit göra nåt idag, jag vet inte vart dagen har tagit vägen. Jag har kört två tvättmaskiner och någon disk. Fixat undan en del i köket och sambon har börjat lista vardagsrummet med de lister som fanns i garaget.

Tyra kör gärnet krypträning, men hon orkat inte riktigt hålla emot med benen när hon är på golvet. Håller hon sig på en filt eller matta kan hon stå hur länge som helst! Hon har börjat "köra bil", ni vet som när man har tungan mellan läpparna och blåser så det fladdrar. Det gör hon heeela tiden! Jag tänkte filma lite när hon höll på, men som vanligt slutar hon och sitter alldeles stilla...

Sixten har byggt pussel hela dagen, och nu har han börjat "sjunga" ihop dem. Det är ganska roligt att se på honom när han håller på. *mammahjärtat*

Nu sover de gott, och Tyra har fått en extra sluring för en stund sedan. När Sixten väl har somnat, så är han vääääldigt svårväckt!

Dags att duscha! Shower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0