Bakslag

Jag som var så himla nöjd med hur T somnat de senaste dagarna! Nu vägrade hon somna även om hon var proppmätt, både jag och sambon provade bära, vyssja, gunga, ha hon på mage (så somnade hon nästan de två senste dagarna). Det som hjäpte var att jag lade mig på sidan med hennes ansikte i min armhåla! Man fattar inte hur de tänker de där små... Men det var väl varmt och skönt? Nu ligger hon iaf i sin säng med min tröja under näsan... Fundera på att hitta nån form av snuttis till henne, vi får väl se..

Orkidéen står i fönstret och har otroligt spänstiga blad. Få se nu bara om den blommar...

Igår var jag och barnen på födelsedagskalas hos en av mina äldre systrar. Vi hade turen att bli bjudna på middag då sambon var borta på fest, och sedan var det tårta och fika. Och vi som börjat vårt nya liv!Helgen fortsatte i osundhetens tecken. Vi som planerat och träna idag fick ju sluta ut det eftersom vi blev bjudna på palt... Men jag kunde inte släppa träningen helt, så jag gick till och från middagen. (Undrar hur man kan he sig ut på prommis efter en paltmiddag???)

I morgon börjar vardagen om igen, helgerna går alldeles för fort! Nu har vi fått in lite pengar för grejor vi sålt och till helgen ska sambon och hans brorsa dra lite el, sedan kan vi nog börja renovera vardagsrummet! Bilder kommer på det, men inte idag. Nu är det läggdags! Ska bara kika in i en annan blogg först...

O, just det, jag har fått låna en mus av min sambo (till datorn) och jag har inte använt en sån på hur många år som helst! Känns tom helt konstigt att skriva. Måste nog klippa ner naglarna...

Cs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0