Bloggtajm!

Kära dagbok! Idag har jag... eh... hmmm *funderar* Jo! En av mina syrror kom förbi och hade vår mamma med sig. Vi fikade, klippte syster i håret och åt lunch. Då hade de varit på väg hem i en timme. Höjden av effektivitet!  *bild på myra*

När vi ätit och bytt blöja på kidsen och släkten åkt hem åkte jag och barnen in till stan. Nu har vi lagt en beställning på tapeten! Hade jag vetat vad den heter hade jag kunnat leta igen den och länkat till den, men nu vet jag inte det så då får det  vara! Den är iaf brun med blommor i turkost och ljusare brunt, låter inte vackert men det blir rätt läckert! Försökte leta på tillverkarens hemsida, men hittade inte igen den. Försökte kanske inte i evighet heller...

Nåja, sedan har vi gjort lite mer nytta. Äldsta syrrans son kom och pluggade till körkort och nu har vi gått igenom de två första kapitlena och lite skyltar. Backpack

NEWSFLASH!!! De som bränt ner Storstrand och Strömlida har åkt fast!! 15, 16 och 18 år gamla, undrar var föräldrarna är... Ingen skam i kroppen som bränner ner två kulturskatter i Piteå! Usch, blir så arg!!!

Som vanligt är det lite tv innan det är godnattar-dags. Idag är det en dollarfilm som bjuds. Kult!

Börjar vara dags för lite bilder, men jag ids inte idag.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0