*fågelkvitter*

Om jag var riktigt arg igår, är jag på solskenshumör idag!
Har dock inte fått in några pengar från min fd bank än...

Började iofs att kliva upp alldeles för tidigt. Skulle vara barnvakt till yngsta kusinen en stund på morgonen. Sedan iväg med sonen till dagis så att han skulle få leka av sig. Hem och mysa med dottern och se lite film medans hon sov och sedan hämta sonen igen.

Först åt vi mellis och sedan var det en massa bus! Vi hade riktigt skoj med att bygga bilbana och greja på tills det var dags att laga mat. Slog igång mora träsk för att underhålla sonen lite. Mat och sedan träning och nu sitter jag här och har ont i ungefär varenda muskel i hela kroppen! Förhoppningsvis bränner man lite fett och bygger lite muskler så att magen tajtas till lite

Sonen gjorde/sa nåt riktigt roligt idag, men har totalt glömt bort vad det var! Helt hopplöst när man vill berätta nåt trevligt istället för att bara rabbla om vad som hänt under dagen...

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0