Måndag igen!

Fast jag har egentligen lördag hela veckan då jag är f-ledig; nästan...

Idag har vi fortsatt städa ut julen, och nu är granen utkastad . Men jag har fortfarande inte fått upp gardinerna i vardagsrummet...

Dagen började dock med att glassa lite fram till lunch, och sedan gick vi ut och skottade infarten och åkte bob. Riktigt underbart med snö! Och det har snöat hela dagen, och verkar inte ge sig än. Blir nog att ta boben till dagis i morrn, förutsatt att det inte härjar magsjuka... Är det något jag verkligen inte kan med är det sånt!

Höll ju på att glömma! Sambon kom på nåt hemskt idag! Vi ska börja ett nytt sundare liv! Han kom på det när han såg sig i spegeln igår, och jag kan faktiskt hålla med... Vi bör tappa några kilon bägge två, så idag blir det nog inget städfika. Jag nöjer mig med 5 kilo till att börja med, och jag lär nog vara ganska nöjd sen tror jag. Bara att skippa gofikat några gånger och lite mindre fett i maten ger nog lätt 2 kg på ett ganska kort tag *hoppas jag*.

Ska bara prova lägga in en bild för att se om det blir som jag vill ha det!

Stolt makare av snögubbe, innan den smälte bort...

God natt på er! Hoppas T inte vaknar alltför många gånger inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0