Mör

Knappt har träningsvärken från i tisdags gett med sig så tränar man igen! Det känns i triceps, armar och ben... Och lite axlar oxå. Förstår inte att jag aldrig blir starkare i axlarna! Kikade på anslagstavlan där jag tränar och blev glatt överraskad! På lördag kommer min favvo-instruktör från IKSU och gästspelar!! Har inte kört step på flera år och så kommer hon och kör ett järnet-pass. Kommer att vara helt knäckt på lördagkväll!

Sonens arm som han ramlade på igår funkar då alldeles utmärkt idag. Skönt! De blev rätt lättade på dagis när jag ringde och berättade det.

Idag har vi varit hos mina föräldrar och fixat med deras dator. Fikade och blev bjudna på mat; och där for veckans nyttoprogram! Jaja, verkar som att jag gått ner ett kg iaf. Fast ska man vara rättvis är det ju egentligen måtten man ska gå på. Men vem ids mäta hela kroppen???

Dagens gullplutt: Sonen skulle sätta ett par strumpor i tvättkorgen. Han tittar ner i den för dagen tomma korgen och säger "mamma, det är slut tvätt. Måste hämta mera"

Dottern fick äta plommon idag, i förhoppningen att det skulle ge lite resultat. Hade vi tänkt...


Sonen fick för sig att han inte skulle ha några byxor på sig en dag. Det var mammas shorts som skulle på!

Nu ska jag bli lite mer arg på folk som inte kan ta hand om sina djur, medans sambon planerar för hur tv-paketet kommer att bli efter renovering.

G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0