Resten av dagen

förflöt ganska smärtfritt. Vi skulle ha hemvärnsstämma idag och till det behövdes ca 70 mackor som jag, mamma och en av mina systrar gjorde. Den andra systern slöt upp på HV-gården. Det blev inte fullt så många som vi räknat med, men det var trevligt ändå! Tyra fick följa med och charmade de flesta. Alltid lika skoj att se kaxiga karlar bli värsta softisarna!

Jag satt i köket och ammade, och gick för att lyssna lite mer; det var lite klubb för inbördes beundran med lite plaketter och annat. Så blev vi systrar framkallade och särskilt tackade av majoren! Och vi som bara skulle hålla oss lite i bakgrunden... Nåja, en brödkorg eller vad man ska kalla det fick vi.

Tyra somnade i bilen och jag lyckades få henne att somna om sedan jag tagit av overallen och nu ser vi Gordon, helveteskocken. Sedan är det dags att borsta tanden!

Tack och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0