Sammanfattning

Detta inlägg kommer från en annan blogg jag startat, men jag är inte riktigt nöjd med funktionerna i den. Bilderna blir inte lika smidiga som här, att de kommer upp i ett "lagom" format utan de öppnas som ny sida och tar hur stor plats som helst. För att få nån sorts sammanhang lägger jag in det första "vettiga" inlägget här.

Julavslutning

Hockeyn ja... Slutade rätt snöpligt med tanke på upphämtningen i tredje! Typiskt kanada att få in ett skitmål
Men vilken bedrift av Charlotte Kalla!! Rycka så i en backe som folk normalt åker utför i! En annan skulle knäa efter 25 meter i backen...

Idag har jag haft julavslutning här hemma. Började plocka bort lite tomtar och helt plötsligt var alla gardiner nere och jag har tom hunnit få upp de flesta som ska upp. Bara de i vardagsrummet kvar nu. Borde inte ta mer än fem minuter, men att få tummen ur kan vara ganska svårt ibland.
Granen är avklädd, ska bara bära ut den så den inte tappar alla barr inne! Bilder kommer på den, rätt stor skillnad med och utan pynt. Annars är jag rätt nöjd med min insats idag. Toan fick sig en omgång oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0