Hård dag

på många sätt och vis. Jag har städat i nästan 12 timmar... och har därmed knappt träffa barnen nåt. Det är det tyngsta.
Sedan var det översvämning och sprutlackerat i duschbaracken på ett av företagen jag städar. Ganska vidrigt. Sedan höll jag på att skura ett kök i över 4 timmar, och är fortfarande inte klar. Rätt vidrigt det oxå. I morrn ska jag försöka städa klart lägenheten så vi får lämna igen nycklarna. Den skulle egentligen varit klar idag, men det skulle vi inte ha hunnit om vi inte börjat från morgonen, men både jag och tjejen jag städade med har andra jobb först.

Måste ladda telefon!!! Fixat! Komma ihåg alla grejor jag ska ha med mig i morrn ska jag oxå försöka. Hur det nu ska gå... Får ställa det innanför dörren ikväll så jag måste snubbla över det när jag ska ut...

I morse var båda barnen vakna när jag åkte. De har visst varit hyfsat trötta och gnälliga idag. Det var inga större problem att lägga dem i sängen!

Pappa har varit förbi en sväng ikväll oxå. Min farmor är rätt gammal och har varit ganska dålig ett tag nu, så vi får se hur länge hon är med oss. Idag var hon dock pigg och ganska klar, så det är ju skönt!


Nu ska jag borsta tänderna innan toan ockuperas av sambon och två till, det blev ju bastu-night...
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0