Ingen återvändo?

Nu har jag tackat ja till utbildningen och lagt brevet i lådan.  Hoppas bara att vi har råd och att jag får ett jobb sen!

Idag gjorde vi ett tappert försök att åka lite karusell. PDOL börjar ju idag så smått. Var där i tid, nog så i tid visade det sig. Kring ett var vi där, och tivolit öppnade fyra... Besvikna barn när vi gav upp halv tre. Vi åkte hem till kusinerna och badade i stället. Trevligt!

Jag hade tänkt träna idag, men i morse när jag skulle hiva iväg jackan blixtrade det till i ena axeln och det gjorde vansinnigt ont! "jag kan inte jobba idag" tänkte jag, men såg pengarna flyga iväg så jag körde på. Det gick precis lika bra som vanligt. Det blev ingen body pump idag ändå. Man använder ju axel-leden i  varje övning, så jag for ut och cyklade istället.

Ha så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0