Varannandagsbloggen

Jag tror det är så under sommaren. Håller någon med? Jag ids helt enkelt inte skriva varje dag, om det nu inte händer nåt speciellt.


Det mest spännande som hänt idag är väl att jag glömde bort att de brukar ha möte mellan 8 och 10 på renseriet, och att det inte går att städa då. Jag gjorde bort plan 5 och 7 direkt, och var nästan på väg ner till rensen när jag kom på mig. Gjorde bort lab först och tog sats mot renseriet för att skura duschar... Och ett avlopp jag förträngt fanns. Det var diverse gojs där kan jag säga! För att underlätta städningen går det två rör ner för att spola ur avloppet innan man öppnar det. Kom jag på sen. Först öppnade jag och sedan öppnade jag kranen. Jag tror jag aldrig varit så snabb upp nån gång! Jäklar vad det sprutade! Det blev rent till slut, och jag klarade mig utan att bli dyngsur, men mysigt var det inte!

Nåt annat spännande som jag gjort idag är att söka mina kvarvarande veckor studielån. Jag har nog bestämt mig för att plugga. Jag ska bara kryssa i "ja" på bekräftelsen och skicka in.

DN-galan på tv och storebror vill inte sova. Han ligger i sin säng än så länge, så vi kör på!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0