Segproppar

Idag har vi sovit middag, jag och barnen. Det behövdes då. Inte nu... Dusting
De har precis somnat och jag måste snart isäng för att orka upp i morgon.
Ska på "inskolning" där jag ska jobba i sommar. 
Sedan bär det förhoppningsvis av till stugan, bara någon fler vågar sig dit.


Idag har vi varit hemma hela dagen och haft ganska trevligt. Det har regnat hela dagen så vi började med Mora Träsk och lite tågbygge. Hittade nån fräsig bana på nätet som jag skrev ut och byggde. Det  var inte helt lätt när en ska köra på en halvfärdig bana och den andra ska försöka smita ut genom dörrn. Vi vågade trotsa regnet oxå, det blev uppehåll en stund efter lunch så vi passade på att gå ut ett tag. Storebror fick cykla och lillasyster satt i vagnen och glassade.
Jag har till och med hunnit dammsuga idag!

Just nu ser jag på världens sämsta film tror jag! Så fantastiskt dåligt gjord, fast det var ju ett tag sedan... Datorerna har blivit lite vassare och programmerarna oxå.

Jag hade ju så stora planer på att fixa bloggen, förhoppningsvis lite snyggare, och jag har lite fotoprojekt att fixa men det blir liksom aldrig av. Någon som kan sparka mig i baken?


Nu ska jag ta ett nytt batteri till väckarklockan och gå och lägga mig. Skulle vara trevligt om jag somnade innan halv 12 som vanligt. God natt! Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0