Bob!

Det har varit ett flitigt färdmedel idag! Jag och Sixten åkte upp till stugan och lämnade sambon och Tyra hemma. Nästan hela familjen var där, och vi hade riktigt trevligt! Grillade korv och stekte burgare över elden och svamlade på en del.

Nu har vi avslutat sista delfinalen av melodifestivalen, och det känns som att denna var den starkaste om man nu kan säga så. De klarade i alla fall av sjunga tonerna rätt!

Sixten har något lustigt i magen, ibland rinner det som bara rätt igenom honom. Det verkar vara oberoende av vad han ätit och han verkar inte ha ont i magen. Vi har minskat ner på mjölkmängderna, och det verkar bli bättre då. Häromdagen åt vi mjölkstuvade makaroner och då var det risigt igen. Idag har han ätit "rena" makaroner och då tenderar det att vara löst igen. Jag funderar på att ringa vårdcentralen, för det har varit så här nu i någon vecka. Men han verkar inte påverkad av det på något sätt. Han äter hyfsat bra, och är pigg och glad för det mesta, så jag har ingen aning om vad det kan vara! Tips någon? Jag har ju skrivit om detta tidigare, och då trodde vi att det bl a var apelsin, men nu har han inte fått det på länge. Han har iofs druckit juice men inga mängder. Ett halvt glas till frukost och inte ens det!

Nu ska jag ta en snabbdusch, och sedan blir det sängen. Måste ju orka upp till vasan i morrn! Å andra sidan lär ju ungarna vakna i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0