Snabbkörning

Hej!

Det blir en snabbis idag, roomservice har börjat och sedan är det Greys!

Idag har vi varit och hälsat på hos min syster. Käkade lunch och fikade lite där. Surrade på om ditt och datt och gullade lite med Diesel, deras katt.

Tyra är stenhård i magen, så jag ska ringa bvc i morrn för att se om vi kan få lite hjälp. Hon får plommon, russin och päron men inget hjälper.

Sixten sov lite middag så han har inte somnat än. Jag var nyss upp och gav honom lite vatten, och jag frågade hur det kändes i magen. Han funderade en stund och sa "bättre". Jag frågade om han hade ont någonstans och han pekade på magsäcksområdet. Hoppas bara att han inte åker dit på nåt!!

Nu ska jag se TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0