Snö

men ingen skottning idag.

Tyra har varit hård i magen ett tag nu, så jag ringde bvc. Vi fick komma dit och det löste sig, om man säger så. Skönt! Det är inte kul när hon nästan gråter när hon ska bajsa..Cry Baby. Det känns i mammahjärtat! Nu har vi handlat hem messmör och det fick hon både till lunch och middag. När sambon kom hem la hon värsta blöjan! *hi hi*

Vi har provat att ha Sixten utan blöja, och det går väl sådär... Han stenvägrar sitta på pottan om han inte känner att det är läge, men han hinner inte dit när det är dags. Men det är bara att hänga i, så fixar det sig!

Nu har jag fixat mig lite jobb oxå. Exakt vad jag ska göra ska vi kolla upp på ett möte på onsdag. Jag har fått två helt olika versioner, så det ska bli spännande! Jag ska se om jag kan få ett bidrag till ett träningskort som räker fram till sommaren. Det skulle vara suveränt!

Det var ett tag sedan jag berättade nåt om renoveringen av vardagsrummet. Det är inte klart än, och det lär ta några veckor till... Vi har en hel del lister till både tak och golv, men vi måste byta ut en del av dem. Frågan är bara när det ska bli. 3 av 4 fönsterbrädor är på plats, så nu kan jag i alla fall börja plantera om blommorna. Det lär inte bli i helgen i alla fall. Sambon skulle ju bort och kommer hem någon gång seeeent på söndag kväll. Jag ska se om jag kan fixa lite bilder på nåt intressant. Men inte idag.

Jag har i alla fall fått upp bokhyllan i förrådet, så nu kan man gå ut i garaget via förrådet utan att måsta sparka sig fram!


Som vanligt när jag bloggar är det nåt på tv. Nu är det private practice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0