Vår i luften?

Vilken härlig dag - a a a aa
Vilken härlig dag - å å å åå

Fast det skulle visa sig att det inte var rätt, men så sjunger jag i alla fall! Så då får det vara så!

Nu har jag fått antibiotika för mina ögon, de andra får vänta tills efter helgen om de inte blivit bättre. Man ska ha gått med inflammation en vecka för att få "meducin". Sixten ser betydligt bättre ut i ögonen, men det gjorde han igår oxå och vi fick tvätta rejält i morse.

Idag har vi trotsat alla "sjukdomar" och gått ut på eftermiddan.

Här hade jag tänkt lägga in lite bilder på kanoncoola kids, men det verkar inte funka så bra. Jag har snart samlat ihop bilder för en hel kavalkad ju!

Till middag var det fajitas idag, och faktiskt så drack jag lite pilsner till. Mätta blev vi då så det räcker!
Sen har det inte hänt så mycket mer. Lite tv och sedan medicinering och sussa.

I morgon ska det visst vara omflyttat på div. servrar så det kanske blir lite nytt utseende i morrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0