Vilken dag!

Sambon skulle ju till Björkliden idag, och han for vid 10 skulle jag tro. Tåget tillbaks är planerat till 22.15 på söndagkväll. Jag räknar med förseningar pga vädret så vi har tur om han kommer tillbaka medans det fortfarande är söndag!

Jag hade halvt som halvt lovat att kika på en av Sixtens kusiner när han skulle åka skidor så vi åkte till Böle mellan halv 10 och 10. Dagisbarnen fick åka en ganska lång runda och de var jätteduktiga! Jag skulle ha varit genomsvettig om jag åkt samma sväng... Sedan blev det burgare och bus för kidsen och jag åkte lite bob och grejsade på medans Tyra sov. Hon somnade i bilen och vaknade till när jag bar över henne till vagnen. Med en filt över sufletten så det blev lite lagom mörkt somnade hon om och vaknade inte förrän vi var tillbaka till mormor och morfar! Jag hade inte tänkt stanna där så länge. Vi for därifrån nästan halv fem. Båda barnen somnade i bilen. Det är jobbigt att vara ute! Sleeping

Eftersom sambon är borta i helgen tvingade jag honom att bjuda mig och Sixten på skrov, så vi åkte iväg till Sunes. Sedan en sväng förbi ICA för att handla lite godis. När vi väl var hemma igen var det läge att lägga Tyra. Sixten fick en försmak av lördagsgodiset och lite film medans jag fixade lillasyster. Hon drog i sig 150 ml välling! Hon är dock fortfarande hård i magen, så jag spetsade med lite messmör. Hon somnade på en gång!

Sixten var inte heller svår att få isäng. Han fick sitta en stund hos mig tills filmen han fick se var klar, det tog typ 3 minuter. Sedan borstade vi tänderna och tog på pyjamasen. Han fick oxå 150 ml välling och jag har inte hört nåt från honom sedan jag gick ner.

Då skulle jag baka kladdkaka.Cake Det är middag i Böle imorrn, så jag tog på mig att fixa efterrätt. Och så har jag SLUT KAKAO!!! Som tur är ska pappa jobba inatt, så han svänger förbi OK och fixar lite sånt. Vad skulle man göra utan föräldrar??

Nu ska jag se klart så ska det låta, och sedan får vi se vad som händer. Kanske ska baka klart?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0