eehhh

jag hade ju tänkt lägga in en massa bilder idag, men jag har inte hunnit redigera nåt. Och så är jag inte mest hemma i programmet jag använder. Jag hittade en massa smarta grejor innan datorn åkte på rep, men nu har jag glömt allt!

Ja ja, idag har jag hunnit städa en del medans storebror var på dagis. Lillasysters favoritsysselsättning numera är att gå överallt, bara man håller henne i händerna. Det blir inte så mycket tid över till annat då!

Jag skulle berätta tidigare i nåt inlägg, men jag glömde bort det...
Det var någon kväll här förra veckan, lillasyster hade fått välling och blivit nerbäddad i sängen och jag trodde hon somnat. När jag skulle lägga storebror kikar jag in i vårt sovrum och där sitter hon med blomjord fulla ansiktet! Hon måste ha ställt sig upp i sängen och dragit i ett blad så att Flowers i fönstret tippat. Som tur var fastnade krukan lutandes mot sängen, annars kunde hon ju fått den i huvudet! Jag sa till storebror att han skulle lägga sig, jag måste duscha lillasyster! Nu har jag ställt sängen i vår fotände. Men lite dåligt samvete man fick då! Scared 2

Idag har lillasyster fått sista dosen Kåvepenin på ett tag hoppas jag. Det var hennes fjärde sedan oktober. Ni tror man börjar bli lite less???

faktiskt måste jag säga att jag är lite nöjd med mig själv idag. Mellan alla lära-lillasyster-gå-pass så har jag lyckats dammtorka hela nedervåningen och så dörrarna, eller två av dem iaf... Nu ska jag bara försöka hinna skura oxå. det får bli i morgon när dottern sover.

Nu blir det en snabbdusch och sedan nanna kudden!

 You Rock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0